Сёння: 29 марта, Пятніца

Кантактны тэлефон (факс): 26-98-33


Рэжым працы
Панядзелак – пятніца: 8:30 - 17:30
Перапынак на абед: 13:00 - 14:00
Выхадныя дні: субота, нядзеля
Прыём грамадзян у адпаведнасці з графікам.
Тэлефон гарачай лініі: (8 0162) 26-98-33
Паштовы адрас: 224005, г. Брест, вул. Ленiна, 11
E-mail: justice@brestjust.gov.by
Схема праезду




Герб 1 Герб 2 Герб 3 Галоўнае ўпраўленне юстыцыі
Брэсцкага абласнога выканаўчага камітэта
штогадовая інфармацыя, якая прадстаўляецца да 1 сакавіка аб дзейнасці грамадскіх аб'яднанняў, фондаў і аргструктур палітычных партый

штогадовая інфармацыя, якая прадстаўляецца да 1 сакавіка аб дзейнасці грамадскіх аб'яднанняў, фондаў і аргструктур палітычных партый

Для фондаў (да 1 сакавіка)

На падставе падпункта 46.2 пункта 46 Палажэння аб стварэнні, дзейнасці і ліквідацыі фондаў у Рэспубліцы Беларусь, зацверджанага Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 01.07.2005 г. № 302 і падпункта 1.3 пункта 1 пастановы Міністэрства юстыцыі Рэспублікі Беларусь ад 30.10.2020 № 153-1 "аб інфармацыі аб дзейнасці грамадскіх аб'яднанняў і фондаў" (далей – Пастанова) фонды павінны штогод да 1 сакавіка даводзіць да ўсеагульнага ведама шляхам размяшчэння ў сродках масавай інфармацыі або на сваіх афіцыйных сайтах у глабальнай камп'ютарнай сетцы Інтэрнэт (пры іх наяўнасці) і (або) шляхам накіравання ў Галоўнае ўпраўленне юстыцыі для наступнага размяшчэння на афіцыйным сайце адпаведнага органа юстыцыі ў глабальнай камп'ютарнай сетцы Інтэрнэт інфармацыю (справаздачнасць) аб:

  • сваёй дзейнасці;

  • паступленні і расходаванні грашовых сродкаў і іншай маёмасці.

Справаздачнасць аб дзейнасці павінна ўтрымліваць звесткі аб:

  • працягу дзейнасці Фонду з указаннем месца знаходжання кіруючага органа;

  • мерапрыемствах, праведзеных фондам за год, з указаннем іх мэтаў і зместу, удзельнікаў, у тым ліку журналістаў, блогераў, мадэратараў супольнасцяў у сацыяльных сетках;

  • колькасць заснавальнікаў фонду.

Інфармацыя пра паступленне грашовых сродкаў і іншай маёмасці павінна змяшчаць звесткі аб (аб):

  • маёмасці, перададзенай заснавальнікамі (заснавальнікам) фонду;

  • паступленнях ад праводзімых мерапрыемстваў;

  • даходах, атрыманых ад што ажыццяўляецца ў адпаведнасці са Статутам фонду прадпрымальніцкай дзейнасці;

  • паступленнях ад замежных і міжнародных арганізацый з указаннем звестак аб гэтых арганізацыях, а таксама сум грашовых сродкаў і канкрэтнай маёмасці;

  • добраахвотных ахвяраваннях;

  • паступленнях, атрыманых у якасці бязвыплатнай (спонсарскай) дапамогі;

  • іншых паступленнях.

Інфармацыя аб расходаванні грашовых сродкаў і іншай маёмасці павінна ўтрымліваць аб (аб):
  • агульнай суме і ўліку выдаткаў грашовых сродкаў і іншай маёмасці;
  • колькасці работнікаў фонду, памерах аплаты іх працы;
  • расходах на матэрыяльна-тэхнічнае забеспячэнне;
  • колькасці унітарных прадпрыемстваў, гаспадарчых таварыстваў, створаных фондам для ажыццяўлення прадпрымальніцкай дзейнасці, у тым ліку аб удзеле фонду ў такіх юрыдычных асобах;
  • выкарыстанні грашовых сродкаў і іншай маёмасці (з указаннем сум і мерапрыемстваў), якія паступілі:

o   у якасці маёмасці, перададзенага заснавальнікамі (заснавальнікам) фонду;

o   ад праводзімых мерапрыемстваў;

o   у якасці даходаў ад прадпрымальніцкай дзейнасці;

o   у якасці добраахвотных ахвяраванняў;

o   ад замежных і міжнародных арганізацый;

o   у якасці бязвыплатнай (спонсарскай) дапамогі;

o   з іншых крыніц.

Для грамадскіх аб'яднанняў (да 31 сакавіка)

На падставе абзаца дзясятай часткі шостай артыкула 20 Закона Рэспублікі Беларусь ад 04.10.1994 № 3254-XII " Аб грамадскіх аб'яднаннях "(далей – Закон) і падпункта 1.1 пункта 1 пастановы грамадскія аб'яднанні павінны штогод да 31 сакавіка даводзіць да ўсеагульнага ведама шляхам размяшчэння ў сродках масавай інфармацыі або на сваіх афіцыйных сайтах у глабальнай камп'ютарнай сетцы Інтэрнэт (пры іх наяўнасці) і (або) шляхам накіравання ў Галоўнае ўпраўленне юстыцыі для наступнага размяшчэння на афіцыйным сайце адпаведнага органа юстыцыі ў глабальнай камп'ютарнай сетцы Інтэрнэт інфармацыю (справаздачнасць) аб сваёй дзейнасці, а таксама аб паступленні і расходаванні грашовых сродкаў і іншай маёмасці.

Справаздачнасць аб дзейнасці павінна ўтрымліваць звесткі аб:

  • працягу дзейнасці грамадскага аб'яднання з дакументамі, якія пацвярджаюць наяўнасць юрыдычнага адрасу;

  • членах выбарных органаў грамадскага аб'яднання з указаннем прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку (пры яго наяўнасці), даты нараджэння, грамадзянства, месца жыхарства, месца працы (вучобы), нумара кантактнага тэлефона, пасады ў гэтых выбарных органах і даты абрання кожнага з членаў з дадаткам адпаведных пратаколаў, калі такія пратаколы не былі прадстаўлены раней;
  • колькасці грамадскага аб'яднання, яго арганізацыйных структур;
  • мерапрыемствах, праведзеных грамадскім аб'яднаннем за год, з указаннем іх мэтаў і зместу, удзельнікаў, у тым ліку журналістаў, блогераў, мадэратараў супольнасцяў у сацыяльных сетках.

Інфармацыя пра паступленне грашовых сродкаў і іншай маёмасці павінна змяшчаць звесткі аб (аб):

  • агульнай суме і ўліку паступілі грашовых сродкаў і іншай маёмасці;

  • уступных і членскіх узносах (калі іх выплата прадугледжана статутам грамадскага аб'яднання);

  • паступленнях ад праводзяцца ў статутных мэтах лекцый, выстаў, спартыўных і іншых мерапрыемстваў;

  • даходах ад прадпрымальніцкай дзейнасці, Што ажыццяўляецца ў парадку, устаноўленым часткай трэцяй артыкула 20 Закона;

  • добраахвотных ахвяраваннях;

  • паступленнях ад замежных і міжнародных арганізацый з указаннем звестак аб гэтых арганізацыях, а таксама сум грашовых сродкаў і канкрэтнай маёмасці;

  • паступленнях, атрыманых у якасці бязвыплатнай (спонсарскай) дапамогі;

  • іншых паступленнях.

Інфармацыя аб расходаванні грашовых сродкаў і іншай маёмасці павінна ўтрымліваць аб (аб):

  • агульнай суме і ўліку выдаткаў грашовых сродкаў і іншай маёмасці;

  • колькасці работнікаў грамадскага аб'яднання, памерах аплаты іх працы;

  • расходах на матэрыяльна-тэхнічнае забеспячэнне;

  • выкарыстанні грашовых сродкаў і іншай маёмасці (з указаннем сум і мерапрыемстваў), якія паступілі:

o    у якасці ўступных і членскіх узносаў;

o    ад праводзяцца лекцый, выстаў, спартыўных і іншых мерапрыемстваў;

o   у якасці даходаў ад прадпрымальніцкай дзейнасці;

o   у якасці добраахвотных ахвяраванняў;

o    ад замежных і міжнародных арганізацый;

o    у якасці бязвыплатнай (спонсарскай) дапамогі;

o    з іншых крыніц.

 

Для арганізацыйных структур палітычных партый (да 31 сакавіка)

У адпаведнасці з патрабаваннямі часткі пятай артыкула 21 Закона Рэспублікі Беларусь ад 05.10.1994 № 3266-XII» Аб палітычных партыях " арганізацыйныя структуры палітычных партый з дня іх дзяржаўнай рэгістрацыі, пастаноўкі на ўлік абавязаны штогод да 31 сакавіка шляхам асабістага звароту, з дапамогай паштовай сувязі або ў электронным выглядзе прадстаўляць:

  • інфармацыю аб працягу сваёй дзейнасці з дакументамі, якія пацвярджаюць наяўнасць юрыдычнага адрасу;

  • спісы членаў выбарных органаў арганізацыйнай структуры, у якіх пазначаны прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (пры яго наяўнасці),

дата нараджэння, грамадзянства, месца жыхарства, месца працы (вучобы), нумар кантактнага тэлефона, пасада ў гэтых выбарных органах і дата абрання кожнага з членаў, з дадаткам адпаведных пратаколаў. У выпадку змяненняў у складзе выбарных органаў арганізацыйнай структуры палітычнай партыі неабходныя звесткі прадстаўляюцца ў адпаведнае ўпраўленне юстыцыі ў месячны тэрмін з дня прыняцця такога рашэння;

  • інфармацыю аб колькасці арганізацыйнай структуры;

  • звесткі аб мерапрыемствах, праведзеных у статутных мэтах арганізацыйнай структурай за год.